Často kladené otázky

Zde jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky.

ww

Jak dlouho trvá montáž?

Délka trvání montáže je závislá na typu motocyklu, např. celokapotáž je časově náročnější než naháč, protože se musí motorka odstrojit.


Jak systém detekuje nehodu?

V jednotce je akcelerometr, který nehodu detekuje na základě negativního přetížení, tzn. nárazu. V okamžiku, kdy dojde k nárazu, systém automaticky předá informaci na dispečink.


Jaké příslušenství je možné k systému připojit?

K systému je možné připojit trhací vypínač, který slouží k vyhodnocení pádu jezdce ze čtyřkolky. V okamžiku, kdy dojde k vytržení, systém o tom předá informaci na dispečink. Informace pro dispečery je rozdílná oproti nárazu.

Systém je rovněž možné propojit s motoalarmem.


Co když budu potřebovat využít služby MotoAsistu vícekrát za sebou?

Asistenční služby jsou poskytovány bez omezení případů, takže je můžete využít opakovaně. Výjimkou jsou pouze události spojené s opakovanou stejnou poruchou motocyklu, kterou majitel nenechal opravit.


Mohou dispečeři vidět, kde se s motorkou pohybuji?

Ne. Na dispečink jsou předávány pouze informace o událostech, které jednotka detekuje a systém vyhodnotí jako krizové. Dispečer nemá možnost si vyžádat polohu motocyklu bez toho, že by došlo k nějaké události. Každý zásah dispečera je monitorovaný, je tedy možné zpětně dohledat, kdy událost nastala, kdy byla zobrazena na displeji dispečinku atd. Bez  přihlašovacích údajů nemá k záznamům o Vašich jízdách nikdo přístup.


pro více informací VYPLŇTE prosím KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

NON-STOP hotline 24

24 hodin / 7 dní v týdnu

+420 577 22 22 33

V případě zjištění problémů s monitorovacím zařízením MOTOASIST nebo problémů s dostupností služby se můžete obrátit na naše pracovníky.